Monday 26 September 2011

NIGHTWALK


Ono što sam u jednom od ranijih postova opisao kao "doručak" izgleda otprilike ovako. Dakle, kafica na stolu, cigare, pepeljara, papiri i flomasteri (nekad koristim i WACOM). Ranije sam crtao bilo šta i potpuno nevezano, a onda sam jednog jutra odlučio da svemu dodam i malo smisla. Počeo sam raditi vakve kaiševe, na "prvu", bez olovke i bez ikakve pripreme. Stilovi su različiti, ali to mi nije bitno. Bitno je da ruka radi i da svaka priča ima jasan početak i kraj. Kako je skoro svaka priča počinjala s nekom noćnim šetačem, "seriju" sam nazvao NIGHTWALK.
Obično, ćim završim s kafom, završavam i s crtanjem, a onda i zaboravim šta sam radio. Neki dan sam prelistao Nightwalk-ove i vidio da ih ima i dobrih. Sad ih prikupljam (pošto ih ima svuda), pa kad ih skeniram, ispravim, dovršim nedovršene, počinjem (najzad) da popunjavam "moju strip galeriju".

No comments:

Post a Comment